Elektrisk

Jag var elektrisk igår. Det sjukaste jag varit med om! Som ni alla vet var det ju ett riktigt otäckt åskoväder igår kväll/natt, jag har aldrig reagerat som jag gjorde igår förr! Först började det sticka i armen när jag pratade i telefon så jag la på. Sen började det sticka i hela kroppen! Precis som små små stötar över hela kroppen. Efter det blev jag alldeles yr och kallsvettig. Då fick jag panik. Fy va läskigt det var! Fanns ju inget jag kunde göra, va bara att vänta ut vädret. Och när det var över och stickningarna började gå bort slumrade jag till lite. Sen vaknade jag av att det började sticka igen, vad händer? JO åskan kommer tillbaka!? Fatta sjukt ändå, att jag reagerade så starkt på den! Ja ja. nu snackar vi om något annat.

Idag = klibbigt värre! När ska luften bli normal? Jag svettas iallafall. Nu ska jag dricka kaffe. Vad mer kan man hitta på när det är sånt här väder? Vill gå ut men är rädd att åskan ska slå till när jag och Flisan är ute. Med min vanliga tur så lär den väl göra det :) Ja ja, jag är svettig och har tråkigt iallafall. Föresten, mitt "hår" kom idag. Fan va svårt det var att fixa till det då. Har suttit och klippt det nu iallafall. Men ska be Matilda att klippa till det när jag har det i håret så det inte ser för fejkat ut! :) För det gör det nu! Och hur fästar man det om man vill sätta upp håret? När jag sätter upp det nu så syns ju löshåret längst fram. AS FULT! :) Så nu tycker jag att en hårexpert ska skriva lite tips till mig, så det är värt 1000 kronor! :) Kaffet kallar! ADJÖ





Erkänn du blir kär i mig?

Kommentarer
Postat av: matilda

låter som att det är dags för hår-skola. klart jag hjälper dig ;-)

2010-07-16 @ 00:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0