AMSTER motherfucking DAM?

Hittar ju inget billigt.. Har sökt runt i ca. 1 timme nu. Åh, har änna lagt av mig med det där lite grann! ;) Förr va jag kung på att hitta billiga resor, nu verkar jag va sämst på det... Men det kan ju dock spela in att vi faktiskt har en tidsbegränsning inom 2 veckor. Hade vi kunnat åka veckan efter hade det helt plötsligt varit skit billigt. Typiskt! Men men.. Jag ska nog hitta på något. Nu är jag inne på att flyga ifrån Köpenhamn, det är bra mycket billigare. Men men, jag ger inte upp. Jag skall hitta en bra flygrutt med ett bra pris! ;) Är fortfarande hos pappa, sov här inatt. Ska träffa prellen idag och snacka om dopet. På söndag smäller det ju! Blir bara familj på dopet, tyvärr inga vänner, har ju ca. 40 pers som ska komma och det är bara släkt.. Så tyvärr fanns det ej plats för några vänner.. Men men, så kan det gå! Nää, nu ska jag pussa på min unge. Hon är sötast i världen. Kanske ska ta med henne till Amsterdam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0