American History X

Bra film.

Imorgon döps min lilla Felicia. Felicia Linnea Torin. Tänk att hon skulle fått namnet Thea ifrån början, hur blev det Felicia? :) Thea, det hade jag och Tobias sagt ifrån den första dagen vi blev ihop. Om vi någon gång skulle få en liten flicka, då skulle hon heta Thea. I 3 år var det bestämt, men så blev det Felicia. På en vecka kom vi på Felicia. Jag fattar ingenting :) Haha. Men men, Felicia blev det. Och nu verkar Thea hålla på att bli ett allt för vanligt namn, så till nästa unge får vi komma på något nytt fint namn :) Nog om det.

Idag gick vi ner en snabbis på Fjorden, va ju tvungen att testa äta en sån där langos alla tjötar om. Gott? Nä fy fan. Hur fan kan man tycka att en friterad degklick med gräddfil på är gott? Nä usch, jag mådde bara illa. Snacka om fetis mat alltså! Langos var med andra ord inte riktigt min grej. Ja ja, efter att vi köpt langos så gick vi bort en sväng till tivolit, Tobias och Karl-Filip fick för sig att dom skulle åka karusell. Så jag stod och tittade på när dom gjorde det. Sen räckte det för oss och vi begav oss hemåt. Karl-Filip gick till Öster om Berget och vi gick hem. Och nu sitter vi här. Har gjort oss någorlunda redo för morgondagen och kan slappna av en stund i soffan. Köpte en as söt klänning förut ocksåsom jag ska ha på dopet imorgon, en riktig Frida klänning! Jag älskar den! Hoppas jag får fler tillfällen att använda den innan sommaren är slut! Ja ja, nu tycker jag att jag har skrivit nog. Sov gott.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0