Allergisk

Har iallafall kommit på att jag inte längre tål alkohol! Sanningens ord, jag är allergisk! Eller något i den stilen. På midsommardagen bestämde vi oss för att gå All In, på Hof.... Haha :) Jag drack alltså mellanöl hela kvällen, blev berusad, vaknade dagen efter och låg och spydde till klockan 20.00 på kvällen. Ångest! 3 dgar tog det tills jag var helt återställd!!!! FY FAN! Ja ja, det var en bakfylla ifrån hell! Och det betsämde jag mig för att aldrig dricka mig till igen! MEN.... I Fredags gick jag och lillbrorsans tjej ut, en spontankväll! Men tänkte att jag inte skulle dricka så mycket så jag inte blev bakfull......... 3 öl hemma och 2 cider ute på krogen. Vad sker? Jag ligger återigen och spenderar min dag på toaletten. Det är ju inte normalt att få denna reaktionen på så lite alkohol? Och då får jag ju också tillägga att första ölen öppnades 21.00 på kvällen, så jag balade inte i mig det på en kvart. Tänkte ju att man skulle hinna förbränna den mängden under natten. Men ICKE! Så nu har jag dragit slutsatsen att jag nog inte längre tål alkohol. För inte fan ligger man och spyr galla ett par timmar dagen efter om man druckit den mängden? Jag tycker iallafall att det är lite konstigt. Det ända som låter vettigt är nog att jag helt enkelt inte tål det längre. Men ska väl inte klaga, har det så bra med lilla Flisan och Tobias på kvällarna ändå! :) Vardag som helg! Ja ja.. I vilket fall som helst så hade jag iallafall trevligt när jag var ute. Träffade massa goa människor som jag allt för sällan träffar annars. Men det va faktiskt inte värt att vara full, inte med den dagen-efter. Då ligger jag hellre i soffan och glor en film, vaknar dagen efter och är pigg och hittar på något skoj! Men men, rätt bra för egot att komma ut ibland dock ;) Hahaha. Men behöver ju inte vara full för det. Va faktiskt på GG, eller förlåt, jag menar Soho............ Dra mig baklänges va dåligt det var! Haha! Baren stängde 1 och medelåldern var väl 17? Inte riktigt som jag minns det, men iofs. så minns jag inte GG kvällarna så bra........... :) Haha. Ja ja..

Får väl göra ett litet mellanrum kanske, lättare att läsa? ;) När jag väl spytt klart igår, sovit en timma, fått i mig lite krubb och vätska så var jag på "allerten" igen. Åkte med bror och tjej ut till Rödön där vi grillade och hade mys. Sen drog jag, mannen och dot'era hem och glodde en film. Flisan hade en fruktansvärt jobbig dag igår, va så varmt för henne! Så på kvällen när det svalnat slocknade hon i soffan, nakenfis! :) Hon fick vara naken hela dagen, så strök jag med en våtservette över henne hela dagen. (Efter klockan 15, när jag mådde bra igen och Tobias och Flisan kom hem ifrån en dag med Martin och lilla Elise) min lilla docka fick värmeslag när dom var ute så Tobias sprang hem, überstressad, för det var "första" gången han var ute och promenerade med henne tillsammans med någon annan än mig. Han blev väl avskräckt stackarn! ;) "Jag går ut med dig när du fyllt typ 1 år nästa gång Flisan" - Tobias... ;) Haha! Så vi gick bara och väntade på att det skulle bli kväll coh svalt hela dagen igår. Inte riktigt vad man gjorde förra sommaren kanske? :) Men nu är man som bortspolad och allt handlar om Flisans bästa. En märklig men underbar känsla. Förr handlade det om "mig" nu är helt plötsligt min dotter hela mitt liv. Men det är underbart, hon är bäst! Tom. bättre än mig! Nu ska jag smörja in mig, ta på mig kläder, packa ihop oss, och sen dra ut till min far! Söndagsmiddag, puts av båt, rastning av hund, mys med familj, flipperspel och annat skoj står på schemat idag! Adjöken fröken

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahah fyfan frida nu får du tillbaka för gamla dagar ;) hahahahahhaha

2010-07-04 @ 18:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0