22.02

Tisdag kväll. Imorgon redan Onsdag. Halva veckan har snart gått, sjukt. Denna dagen har iofs. varit väldigt lång och seg. Bara suttit inne hela dagen. Flisan har haft en ganska grinig dag dessutom, så den har varit ganska tråkig. Det är roligare när Flisan skrattar :) Hon är dö söt.


Imorgon ska jag göra massa grejer. Först ska jag och mama ta en tur till Vänersborg och kolla på lite hus, sen ska jag till BVC och efter det ska jag kolla på en lgh. på Kålgårdbergsgatan. Ska också kolla på en lgh. på torsdag på Södra Drottninggatan 25. Får se hur det känns. Är dock mer sugen på ett hus med en trådgård och en mysig veranda där man kan spendera kvällarna med grill och myspys. Dock är väl sommaren över när man flyttar så det får bli nästa sommar isåfall :) Ja ja, jag orkar inte hoppas på för mycket längre ändå. Vi får la se.


Kan också berätta för er att ungefär 5 personer träffas av blixten under ett år. Så chansen är ganska liten för dig att få blixten i huvudet! ;) Men vem vet, kanske är du en av de 5 personerna? Eller jag kanske? Så länge det inte är Flisan så är det OK! :)


Fotbolls VM är över, det känns tråkigt och tomt konstigt nog. Känns som att sommaren är över. Fast det är den ju inte. Inte nästa sommar utan nästa igen (2012) så är det dags för Fotbolls EM, då ska jag och Tobias till Polen/Ukraina! :) Så roligt ska det bli. Helst hade jag velat ta med Flisan, men är rädd att någon ska kidnappa henne. Äh, det är 2 år kvar, ska väl inte planera så långt i förväg :)


Jag vill bli grym på att fästa mitt löshår, men jag är kass på det. Jag vill ju så gärna ha långt hår, men det blir så fult när jag gör det. Måste träna. Man kan locka och platta det iallafall. Tror det blir snyggare när man lockar det inte, då syns det nog inte lika tydligt att det är låtsas hår? Jag får väl testa mig fram. Eller så får jag helt enkelt göra som alla andra och gå runt och visa mitt fejk hår! ;)


Trodde det skulle bli åska idag igen, men det verkar det inte bli. Ska väl inte ropa hej ännu kanske, igår kom den ju ganska sent. Nu tror jag inte att jag har så mycket mer att skriva. Nu sa dom på nyheterna att det inte skulle bli någon mer åska. inte inatt iallafall. Gott! Så nu vet ni det.


För guds skull, kommentera nu och berätta hur jag ska fixa mitt hår! Jag är helt ute och cyklar när det gäller sånt! Fast nu har jag bestämt mig för att jag ska bli mer tjejig. Använda armband och sånt.. Haha. Och köpa en ny garderob med massa kläder, kläder jag i vanliga fall inte skulle köpa. Som jag tycker är snygga men som jag inte "vågar" köpa själv för att det inte riktigt är min stil. Njae, vi får la se på det kanske. Jag börjar nog med armband ;) SÖV GÖTT!






Tänk att jag va i 8 månaden där! Haha. Måste haft jordens minsta mage :)





Kaggen i månad 8. Kan man kalla det "gravid mage" ? Haha. Jag såg mest bara ut som en tjockis :)

Sov gott. adjööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0