Vinterkrysset

Sitter just nu och tittar på Vinterkrysset, det är mysigt! Men har gett upp det där med att försöka vinna. Kommer ju aldrig fram ändå! :( Men men, skit i det! Nu är det slut.. Vad ska man då titta på? Hmm, får se vad det går för annat skoj på TVn..

Imorgon kommer min mamma hem, äntligen! :) Och jag ska köpa produkter till mitt hår imorgon också.. Och tvätta! Sen vet jag inte mer vad jag ska hitta på än.. Nää, de va tråkigt att skriva! Afick kramp i armen.. Har varit hos Tobbe och Linn och ätit middag idag, det va gott! :) Och så kollade vi på The Grudge 2.. Hade redan sätt den, men den va nästan lika äcklig den här gången! Ja ja, ha de spade







Såhär ser min mage ut nu i Vecka 26! Inte så farligt va? Haha :)

Kommentarer
Postat av: Anna

aaa, minibullen :)

2010-01-04 @ 09:48:00
URL: http://annaellaonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0