Trött, trött och åter trött

Ska det aldrig gå över? Orka att vara trött 24/7.. Men det är jag, lika bra att gilla läget, för det lär ju inte gå över bara för att jag vill det! :) Tänkte berätta en rolig grej,men har glömt lite hur det var så jag hoppar det..

Idag har jag haft en lektion, började 11 och slutade 12.30, härlig dag! Pappa ringde imorse och frågade om jag ville ha frukost. Så 10 minuter senare stod han i hallen med jordens största köttbullebaguette!! Jag  åt halva, sen höll jag på att spricka! Så det var en liten trevlig överraskning! Efter det åkte jag till skolan och nu är jag hemma. Vid 15 snåret ska jag med lillebror och köpa present till hans fru, mys! Hon kommer nog bli jätte glad, jag vet vad han ska köpa :) Haha.. Hon fyller 18 imorgon, stor dag! Minns när jag fyllde 18, hade ju fuskat mig in på krogen sen jag va 16, men det va så sjukt skönt att vara på krogen lagligt! :) Haha.. Och den besökte jag väl! Rätt skönt ändå, för nu lockar den inte de minsta! Jag känner mig rätt klar med den perioden i mitt liv. Och tur är väl det :) Gillar faktiskt inte att "nattklubba", jag är mer haktypen tror jag! Sitta ett par vänner och fyllna på på ett mysigt ölhak, det är mer min smak! :) Men men, det ahr en ju gjort 70 000 gånger så.. Nu väntar nu saker! Och det ska bli sjukligt kul! Tänk all tid jag kommer spendera med pyret, jag kommer bli en tråkig jävel som bara vill vara med mitt barn! haha.. Mormor (min mamma alltså) kommer väl få tjata sig till att få passa lillpysen ;) Haha.. Så känns det nu iallafall! Jag vill inte missa en sekund med pyret! Allt jag upplever och ser vill jag göra med mitt barn! Men det är väl naturligt, hade jag velat göra saker själv hade jag ju inte skaffat barn? :) Sen så ska man väl naturligtvis försöka få "egen-tid" med sin partner, kanske åka på en weekend eller nåt, men längre blir det nog inte! Haha :) Njae, svårt att planera sånt nu, men som det känns nu så lär det inte bli några längre perioder utan pyret! Jag är redan kär :) Nepp, nu ska jag nog ringa några samtal. Ska se om jag kan lösa en ny bil. T är ju så otroligt seg  och otroligt tråkig när det gäller sånt så jag får fixa allt själv. Ibland är han inte så mycke man.. haha, tje flöjt! 


Kommentarer
Postat av: alexandra

dan före dopparedan :D

2010-01-21 @ 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0