Trööökig kväll

Ja fy vilken tråkig kväll detta är! T ska kolla på fotboll kvart i nio dessutom, så inte ens TV kan man kolla på! Bläää! Sitter just nu och kollar på Uppdrag granskning, handlar om FN soldater mm. som köper sex av unga flickor som dom egentligen är där för att skydda.. Ibland undrar man faktiskt hur fan folk är funtade? Man kan ju inte lita på någon verkar det som. Folk som är utbildade till att skydda dig och får betalt för det, gör precis tvärtom! Helt sinnes! Blää på det säger jag bara! Och så sitter de "högre" uppsatta och försvarar det. Skjut mig! Hur ska man kunna förbättra någonting om man inte kan gå ut och säga att något gått jävligt fel? Folk bara skyller ifrån sig hela tiden, ingen kan stå för något. Katastrof! Ja ja, nu ska vi inte prata mer om det, blir bara irriterad! :)

Funderar på hur jag ska fördriva resterande timmar av denna dag? Sitter jag still i soffan och inte har något att göra så blir jag bara sugen på att äta något och det har jag ingen lust med :) Haha.. Nää, nu sticker jag! Adiooos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0