Tråkigt...

Jag har så tråkigt så jag vet inte vad! Usch va tråkigt jag har, och inte en ända ide har jag till att hitta på något? Bläää, va jag hatar sådana här dagar! Men vad ska man göra? Här sitter jag iallafall i soffan, redo för att hitta på något men antar att de ända jag kommer göra ikväll är väl att köpa en påse godis och dö i soffan? :) Haha.. Men vad gör det? Låter faktiskt ganska skönt..

Imorgon blir det hus och lägenhets koll! Först ett radhus på Fasseröd, sen en lgh. på Elseberg. Tror inte att vi kommer välja något utav ställena men man kan ju iallafall gå dit och kika! Ingen stress på ny bostad än så vi kikar runt.. Ja ja, nu ska jag nog luta mig bakåt och dricka lite vatten för jag blev helt plötsligt väldigt törstig och lite illamående.. Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0