Tjillevippen

Måndag idag ja. Har varit på MVC idag, alltid lika roligt och spännande. Även om man inte är där så länge så ser man fram emot det varje gång :) Väga, mäta, lyssna på hjärtljuden etc. etc. Och varje gång jag går där ifrån känner jag mig frisk som en nötkärna! Alla värden är på topp och barnmorskan upprepar gång på gång hur fin min mage är och hur bra jag växer! Haha :) Finns väl inget trevligare än att höra när man är frisk och att allt är som det ska! Då blir man lugn i både knoppen och kroppen! Efter jag varit där hade jag sån energi så jag begav mig faktiskt ut på en långpromenad med Shivaz. Har inte blivit så många långisar med pysen de senaste iom. att jag varit så oerhört trött och så får jag håll hela tiden.Men idag gick det så bra så! Va riktigt härligt! Så jag skippar simningen :) Tihii..

På lördag är det dags för att gå på workshop på Yerba! Då ska det anmälas till gravidyoga och dansyoga. Härligt! Då kan man gotta till det på helgerna med gott samvete! :) På torsdag kanske vi ska ta oss en tur till IKEA och kika lite.. Men det blir inte förens i slutet på feb. mitten på mars som vi tänkte oss att börja handla grejer till bebis.. Men det är ju bra att kika lite, så vet man på ett ungefär vad kalaset kommer gå på.. Barnvagn och säng vet vi ju vad det kostar, men med alla extra grejer lär ju prislappen höjas :) Haha, det är dyrt med barn,men ack va roligt och spännande det är! Kosta vad det kosta vill, vi längtar ihjäl oss efter den lille iallafall!!!! :) Nepp, nu ska jag känna efter ifall jag är hungrig, jag borde va det, men det känns inte så.. Ja ja, ha de spade

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad myyyys!

2010-01-18 @ 15:32:16
URL: http://annaellaonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0