Tadaa

Klockan ringde vid 8.30 idag, tyvärr råkade jag klicka på fel knapp så alarmet stängdes av och jag vaknade 1 timme senare.... Attans! Jag som hade tänkt gå upp i någorlunda tid idag! Men men, jag behövde kanske sova? ;) Något kan man ju alltid skylla på.. Annat kommer det väl bli när pysen kommit till världen! Så jag kanske ska passa på att sova? Sen kommer jag väl inte få göra det på flera år! Jösses..

Idag blir det jackletning! Mina andra jackor går ju knappt att stänga längre! Det går, men det blir ruskigt trångt! :) Så en ny jacka skulle sitta fint! Men vi får se om jag hittar någon som faller mig i smaken.. Kanske, kanske inte. Jag tror jag ska åka till Överby, var ju på Torp igår och där vart det torka på jackor. Hittade en som va dösnygg, men den skulle jag bara kunna knäppa ett litet tag till så det skulle ju vara onödigt att köpa den. Ja ja...

Sitter och funderar på Cabo Verde, vi hade ju tänkt ta oss en resa dit i slutet på November i år. Men ska man åka dit så får man boka det såhär tidigt, för rsorna tar slut så sjukt fort dit! Pysen är ju runt 8 månader när vi flyger isåfall så det ska väl inte vara några problem? Har ju aldrig haft barn innan så jag vet inte :) Men har ju sätt betydligt yngre bebisar som är ute och reser så det ska väl gå bra antar jag? Det är ju ett kanonhotell med All Inclusive så man behöver ju inte vara så rädd för bakterier kanske.. Och klimatet är ju perfekt för barn! Hmm, ja det tål att funderas på! Är ju trots allt 15000 per person man skall hosta upp.. Dock inte för pysen, han är ju såpass ung att de bara kostar någon tusenlapp för honom. Ja ja, nog om det nu.

Hade tänkt hoppa in i duschen nu och starta dagen. Kanske man ska äta frukost innan? I-landsproblem..... Haha, ha en god dag! 


Kommentarer
Postat av: Therese

Det kommer bli toppen för han/hon där. Milo åkte t thailand närhan var 1. Vi betalade 300 för honom, gooood price! Klimatet är toppen i Cabo verde och maten är det lugnt med. Får nog ses snart o planera om vi ska få ett bra hotelloch ställe.

Puss

2010-01-06 @ 08:48:50
URL: http://theresethorin.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0