Sunes Sommar

Ja det är en riktig klassiker som man aldrig tröttnar på! Haha :) Sitter och kollar på den nu. Den går på SF kanalen, kan vara den bästa kanalen ever! "Karin, det är dags nu.." - Rudolf. Haha, så blir det en snygg liten tangovals! :) Och Sune får sina blonda kärlek till slut :) Haha.. Jaq ja, nog om det!

Nu ska jag snart sätta mig i bilen och åka ner till Camilla och fixa en nagel som bara har lossnat.. Slet med sig min riktiga nagel också! Typiskt! Så de får bli en tipp på de fingret.. Annars är det ju mina vanliga naglar jag bara bygger på.. Men men, den växer ju ut! :) Hon är iallafall GRYM på naglar, alltid lika nöjd när jag går där ifrån :) Tycker det är mycke snyggare med naglar än utan. Inte för att man behöver ha jätte långa naglar, men en liten längd får ju händerna att se så mycke mer elegantare ut! :) Lite tjejig är jag allt :)

Senare idag är det stor kalkonmiddag ute hos pappa! Ska bli utsökt! Så vid 14 tiden skall vi ut och börja förbereda för den middagen! Kommer ta lång tid, men som sagt, den som väntar på något gott väntar aldrig........ JO ibland väntar man för länge :) Jag är ju liiiiite otålig av mig.. ;)

Nu är det ca. 100 dagar kvar tills beräknad förlossning, jag kan knappt bärga mig!!!! Är så nyfiken på om det är en liten flicka eller en liten pojk som ligger där inne.. Och på hur pyret kommer se ut! Ja jag längtar ihjäl mig!!! Min lilla bebis :) Tänk att man kan säga så.. sinnes!

Igår va jag och köpte jacka, den är döööööö snygg! Ska se om jag kan fixa en bild på den. Och den är hur varm som helst och sjukligt tung! Men det är ju bara för att det är så bra kvalité.. Då är ju jackorna väldigt tunga.. När det ska vara en bra "värme" jacka.. Ja ja, den är vit iallafall, med en stor päls på luvan! Me like! Nää, nu ska jag tvätta och rengöra ansiktet, samt borsta tänderna och sedan skall jag åka och fixa min lilla nagel.. Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0