Söndag

Idaqg är det söndag och helgen är strax slut.. Då är det vanlig vecka igen.. Och redan imorgon kommer man börja längta efter helgen igen :) Haha.. Finns ingen skönare känsla än när man reser sig ifrån skolbänken på fredag eftermiddag och ska gå hem! Då riktigt njuter man!! :) Men men, idag är det söndag så det är ganskalångt kvar! Men för varje vecka som går kommer jag en vecka närmre den stora dagen! Och med tanke på hur fort tiden gått hittills så kommer man väl bli chockad när dagen är inne och man blickar tillbaka! Jösses.. Bara 12 veckor kvar nu ju! Det börjar verkligen dra ihop sig :) Haha.. Så sjukt spännande!!

Idag ska vi som varje söndag, äta söndagsmiddag! Idag hålls den ute hos min lilla pappa.. Jag önskade mig en god gryta idag :) Mmm.. Hoppas det blir det! Förra söndagen hade vi stek, det va sjukt gott det med!! Ska åka ut lite tidigare så jag kan städa bilen lite.. Känner att jag är sugen på att göra det faktiskt! Jag och min städmani.. Finns det inget att göra här hemma så hittar jag något annat ställe att städa på! Haha.. Kommer nog inte att ha den tiden sen så man får passa på att njuta nu när det är välstädat hela tiden :) Försökte ta ett kort på min klädsel idag, men fick inget bra.. Slänga in en "dagens" som alla andra :) Haha, men jag är inte lika skillad på de där tydligen.. Köpte mig en ny tröja igår som är riktigt fräsh faktiskt.. En stickad vit, med mörka mörka marinblå ränder, en längre modell.. Så man kan ha både blåjeans och svarta tights.. Har man blåjeans blir ränderna blåare och har man svart nedtill så ser ränderna svarta ut.. Sjukt bra tröja! :) Haha.. Ja ja, slänger upp en snygg bild på mig istället! ;) Så ser man tröjan lite iallafall.. Ha de spade







Upptill



Nedtill..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysiiig :)

2010-01-17 @ 18:12:03
URL: http://annaellaonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0