Söndaag

Nu är det söndag IGEN! Det går så frot att man nästan inte hinner med! Veckorna bara flyger förbi! Nu har jag gått in i vecka 29, bara 11 veckor kvar! Jösses... Imorgon ska vi tiom. beställa barnvagn antagligen, men vi hämtar nog inte ut den förens i början på April när det närmar sig förlossning.. Men skönt att ha beställt så man slipper tänka på det iallafall.. Och nästa månad hade vi tänkt ta oss en tur till IKEA för att handla lite skötbord mm. åt pyret! Säng såklart, men den ville mormor (pyretsmormor alltså) köpa, och de blir väl i Mars också antar jag.. Myspys! :) Tiden går fort,men ibland känns det som om den går i slowmotion! Men så tittar man bakåt och så tycker man att den gått huuuur fort som helst! Haha..

Igår va vi på krogen, Alexandra fyllde ju 18 i fredags så vi gick ut igår. Blev väl ett "sådär" krogbesök, hade tänkt gå till Morten´s, men det va cplång kö så vi gick till Cheers istället. Har varit där kanske 1 gång och igår mindes jag varför! Haha, katastrof! Vilket j*vla luffarplace alltså! Nää, tacka vet jag Butler´s, det är ett bra ställe och dit tänker jag fortsätta gå! Men inte Cheers inte, det va så mycke white trash alltså.. Blää! Men men, det va ju trevligt att komma ut och se lite folk.. Däremot blev jag så stressad, kunde inte slappna av i den miljön alls.. Så jag stannar nog hemma resterande tid av graviditeten. Kanske Butler´s då, men det är ju inte hets på det sättet. Där är det mysigt! :) Slänger upp lite bilder ifrån gårkvällen, blev inte många, men ett par iallafall! :)






En tequila eller 2 slank ner innan utgång iallafall :) (inte för mig alltså, haha)



Super hetsade med klassiska GG låtar innan vi drog ut så vi skulle få rätt feeling..



Mr. ser liiite skeptisk ut här.. Men han va nog bara full! :) 



Och så en bild på mig, fastnar inte på kort över huvudtaget så det får bli "profilbilder" :)


Nää, nu ska jag se efter hur prinsen mår, han ligger och stönar i soffan.. Rätt gött att vara ett preggo ibland alltså! Inga hemska bakfyllor och sånt trams! :) HÄÄÄÄÄRLIGT!! Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0