Saturday night fever..

Lördag. Vad ska man göra? Jag ska iallafall på kalas vid 15. Min kusin David fyller 20 år idag, kul! Undra vad han ska hitta på för roligt? Och om han varit och besökt systemet än? Haha.. När jag fyllde 20 satt jag på ett plan till Thailand så jag fick vänta ytterliggare ett tag på att gå på bolaget. Men man ska la inte klaga, vad är bolaget jämfört med Thailand? :) Hade i vilket fall som helst en sjukt tråkig 20-års dag! :) Flög flygplan helt själv! Haha.. Men men, det blev ju trevligt när man kom fram efter ett tag..

Håller just nu på att lira Mario, en skit svår bana som vi får spela om hela tiden! Segt och tråkigt, men man är nöjd när man klarat den! :) Haha.. Är lite seg idag, känner att kroppen är trött och huvudet med.. Men men, det kommer nog bli en rolig dag ändå! Va föresten på Snabba Cash igår, vilken besvikelse! Iallafall för dom som läst boken, annars kanske det va en bra film, men fan, dom hade ju missat hela poängen med en av karaktärerna! Så jag va mäkta besviken när jag kom ut ifrån bion!!!! Så den rekomenderar jag faktiskt inte er att gå på! Kan lika gärnavänta tills den komer på film! Belevie me! :) Nää, nu ska jag nog hitta på något.. Ha de spade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0