Saknar

Idag har jag en "saknar-dag", fast jag vet inte vad jag saknar. Jag vill nog ha en myskväll hos min mamma med alla nära och kära på plats. Haha, jag är mysig i kroppen idag, samtidigt otroligt trött.. Är hemma ifrån skolan idag, ska bara dit en sväng i eftermiddag för en Nk A lektion.. Dom säger ju att  man ska lyssna på kroppen och det bestämde jag mig för att göra idag. Men varje gång jag inte är i skolan så får jag skuldkänslor. Även fast jag är sjuk, det känns liksom inte bra. Lite fjantigt kanske, men det kan inte hjälpas :)

Igår va jag hemma hos mamma men hon va inte hemma.Som tura va så vart min storebrorsa hemma. så vi roade oss med att glo en sjuukt bra film! Tyvärr kommer jag inte ihåg vad den hette, men den va riktigt grym! Ni vet en sån där "one-in-a-half-year" film, sällsynta alltså! :) Så jag ska faktiskt ta reda på namnet, för den va absolut sevärd! Efter vi kollat den så åkte jag hem och glodde Paradise med min andra hälft. Sen bums i säng! Sov bättre inatt, men ändå dåligt! Kanske håller det på att vända? HOPPAS! 

Idag får jag tillbaka min mobil, glömde den ute hos pappa i söndags! Men han ska lämna den idag innan han åker till Landvetter airport. Skönt! Mankänner sig allt lite handikappad utan sin mobil. Inga nr har man eller nånting. Och det är ju inte så bra när man behöver ringa! Men men, en dör ju inte av det :) Nu ska jag borstatänderna! ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0