Paradise Hotel!!

Hahaha, kan vara jordens sämsta program, men ack va beroende man är! Haha.. Intriger, sex och fylla, kan det bli mycke roligare? Ett och annat bråk också, inte mig emot :) Haha.. Jag skulle nog aldrig kunna ställa upp i ett sådant program alltså, fy fan va skäm ut! Hahaha..

Jag tror att jag ska anmäla min storebror till "vem vet mest", haha, han kommer dö! Men jag tror faktiskt att han kan ha en chans! :) Han är ju lite utav en allvetare, kan lite om både det ena och det andra. Ibland förvånar han faktiskt! :) Men men, han kanske stryper mig om han får ett samtal ifrån SVT..? Men det  skulle iofs. vara ganska roligt! Jag anmälde ju lillbrorsans tjej till "Uddevalla Lucia", haha, hon kom med, men tyvärr skulle vi ju vara bortresta då. Att inte hon dog när jag berättade det för henne! Hahaha :) En liten kuring är jag, så passa er! ;) Har jag någon nära som passar in för något så kanske jag anmäler denne ;) Haha.. Nepp, nu ska jag luta mig bakåt och kolla ifall jag hitar några snygga "mammajeans", får ju ont i magen av mina byxor här hemma, kan bara ha tights numera :) Ha de spade

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, bättre att han är med i Vem vet mest, än Den rätte för Rosing.

2010-01-19 @ 13:41:13
URL: http://annaellaonora.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha du är så busig frida ;P

2010-01-19 @ 18:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0