Ojsan då

Kommer inte ihåg när jag skrev sist? Har varit über trött som vanligt och latat mig på soffan de senaste eftermiddagarna/kvällarna :) Igår va jag dock ute på en vandring med Shivaz, slutade med att vi pölsade omkring i en halv meter snö inne i en skog... Jag blev så trött att jag satte mig ner och började grina när jag inte hittade ut och hade fått snö i hela skorna! Hahahaha! Shivaz blev alldeles förtvivlad och visste inte hur han skulle bete sig så han klättrade upp i knät på mig och började slicka mig i hela ansiktet :) Då fick jag ny energi för ahn va så go mot mig!! Men efter ytterliggare 5 minuters pölsande i snön brast det för mig igen! Hahahaha, nu skrattar jag åt mig själv men då kändes det som ren tortyr! :) Där satt jag i en skog med snö överallt och grät för att jag inte orkade gå mer! Hahaha.. Tur jag hade en hund som puffade på mig! Ut kom vi iallafall tillslut! Genomsvett var jag dessutom! Man har ju inte samma energi som för 30 veckor sen direkt! :) Så jag ska nog undvika skogar jag inte hittar ut ifrån och hålla mig till plogade stigar istället! :) Nu är det ju bara 10 veckor kvar, känns som en oändlighet men det kommer nog gå snabbare än snabbt! :) Börjar klaga över min mage, tycker den har blivit så stor, men jämför man med andra i samma vecka eller närliggande så är ju deras enorma och min en liten fis! Haha.. Ska inte klaga som sagt, ju större desto tyngre! Ja ja, släner upp en bild på magen ifrån Vecka 29, går in i vecka 30 idag =) Tjohooo!!! Nää, nu ska jag kolla film!! Hej svej





Såhär stor mage har jag nu =) Kanske har växt lite, bilden togs för 5-7 dagar sen =) Hej hej bebisen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror att det är en liten pojk därinne :P

2010-01-29 @ 23:47:47
Postat av: Anna

Åh lille magen! Jag tror absolut på en liten tösabit så jag kan få köpa små prinsessklänningar till henne :) kramis

2010-01-30 @ 12:05:16
URL: http://annaellaonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0