Nyss hemkommen..

Jepp, har varit hemma hos Alexandra och hängt en stund. det va både mysigt och trevligt! Vi åt varsin super god glass! Jag åt en "Mars-glass" och hon en "Snickers-glass" galet gott! Försöker hålla mig till helger när det gäller godis och sånt, men ibland slinker det allt ner lite gott även på veckodagarna ;) Haha.. Kunde man inte varit en sån som inte gillade godis och glass? Nepp, nu är man en sån där sockernarkoman, bara att gilla läget och försöka koppla bort suget! Haha :)

Sitter och kollar på oljeborrare på TVn, jösses va starka dom är! Riktiga karlar! :) Imorgon är det fredag, lovely! Me loves fridays! Vet inte vad som sker imorgon, med på lördag ska jag faktiskt ut på krogen! Trot eller ej, men jag ska ta mig en krogrunda! Tjohoo! Haha.. Alexandra fyller ju som sagt 18 imorgon, så på lördag ska vi ut och slira! Jag får ju vara nykter, men jag är ganska så rolig ändå! ;) Så får resten av folket som ska med slå klackarna i taket! Ska faktiskt bli riktigt skoj, har inte varit ute och klubbat på evigheter, men lär nog vara ganska mätt på det efter en 10 minuter eller så :) Naturligtvis så ska vi ju ta svängen förbi Butler´s, klart bästa stället i Uddevalla! Men sen får vi väl leta oss till en nattklubb så Alex får smaka på klubblivet :) Jaja, nu ska jag attackera min man med tusen pussar och miljoner komplimanger! Adjöken fröken

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha vi ska ju ut och klubba :D

2010-01-22 @ 15:28:38
Postat av: Anna

hahah :) Synd att uddevalla e så förbaskat tråkigt bara.. iaf när det gäller nattklubbsdelen..



Grattis Alexandra!

2010-01-22 @ 16:50:04
URL: http://annaellaonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0