Måndag

Måndag idag ja, slutat skolan har jag också! Va en kort dag idag, vilket är lika härligt varje gång! Håller på med psykologi nu, ganska intressant faktiskt. Men man blir ju snurrig av att frösöka sig på att förstå allts sånt där. Men men, nog om det. Idag har jag saker att göra hela eftermiddagen. Efter skolan åkte jag och tvättade bilen, den va så sketen. Men i detta väglag så blir ju bilen smutsig på 2 sek. så det blirmycke biltvättande om den ska va ren hela tiden. Nu har jag precis ätit lite knäckebröd, det va gott. Kl. 17 ska vi på möte med familjegruppen och presenteera oss mm. Efter det ska jag ner till Yerba och gå på dansyoga. En ny kurs jag anmält mig till. Super kul ska det bli! Ska bli skönt att röra lite på sig, och vad är inte bättre än en konbination av dans och yoga? De människor med snyggast kroppar, det är dom som dansar och kör yoga, gudars va snygga muskler man får! Långa istället för korta. Jag gillar inte "korta" muskler, tycker det är dö fult! Så efter man pressat ut pysen så ska jag försöka ta mer kurser av denna sort, det är både roligt och mycket bra för kroppen! Men först får man väl se så att man har tid såklart, det dröjer väl ett par månader innan pysen inte längre är helt beroende av mig. Ja ja, det får ta den tid det tar helt enkelt, no stress! Nepp, nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och vila lite innan stressen sätter igång.. Ser fram emot kvällens dansyoga, men ack va trött jag är nu :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0