Måndag morgon

Så vart det måndag morgon, faktiskt skönt! Själv är jag ju fortfarande ledig, men nu känns det mer som att man återgår till rutiner! Idag hade jag faktiskt mitt första flyt på en lgh. jag ringde på! Va först! Helt otroligt! :) En 3 rummare på Elsebergsvägen med bra hyra! Hoppas att den är mysig :) Men nu ska vi inte förhasta oss! :) Först får man titta på den och sen får vi se hur man kan lösa det med inflyttning och sånt IFALL man skulle få den.. Ja det är mycke som skall göras innan man kan gå ut ofentligt med en säkerställd flytt ;) Haha.. Ja ja, nog om det!

Idag ska jag åka ut till Torp med Anna och kika lite. Hon skulle köpa skor och jacka och jag ska köpa produkter till mitt hår. Skulle jag ju egentligen lika gärna kunna göra i stan men hon ville till Torp så då kan jag köpa det där! Ja ja inte så kul att höra om vilka produkter jag ska köpa antar jag! :) Nu kom jag på att jag ska skicka iväg min studieförsäkran, gött! Så jag får in lite kulor på kontot, efterlängtat! Ja ja, nu ska jag göra det innan jag glömmer det igen! Ha de gottigt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0