Måndag morgon

Och tillbaka till verkligheten... Skönt, men samtidigt lite tråkigt! Är ju inget direkt fan av Ljungkile folkhögskola direkt... Bara en massa jobbiga hippies och folk som måste tycka till om allt! Orka.. Alla ska rädda världen men ingen har väl hittills lyft ett finger för att göra ett skit! Haha, sånt är såå patetiskt! Mycke snack men väääldigt lite verkstad.. Varför inte bara anpassa sig och njuta av livets goda? Skänka en slant då och då och bara försöka må så bra som möjligt? Man kan inte göra allt men lite.. Usch, hatar folk som måste vara "speciella"! Dom tillför oftast inget mer än irritation! :) Haha..

Ja ja, nu ska jag traska ut till bilen och hoppas att jag inte fått en parkeringsbot! Kan jag ha haft tur den här gången med? Hoppas! Efter skolan ska jag till badhuset och försöka simma 1000 meter.. Va sjukt längesen jag simmade, minns bara att jag tröttnade efter ett tag för att det blir så enformigt.. Haha.. Hoppas på att jag tycker det är kul nu! Men jag hatar egentligen badhus! Golven är äckliga!!!! Blääääää!! Ja ja.. Nu måste jag sluta!

Körde på mjukisdress idag.. FAN va gott! Ha de sapde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0