Magknip..

Ja idag har jag lite ont i magen, dock börjar det bli bättre! Skönt.. T har inte kunnat sova så mycke inatt för han har haft sura uppstötningar, stackarn. Så vid 07.00 gick jag ut och la migmed honom i soffan. Där slocknade vi och vaknade vid 12 snåret. Jag med magont, han mådde bra! :) Ombytta roller! Haha.. Men men, hoppas det försvinner snart, hatar att ha ont i magen!

Igår va vi på Butler´s, hade jätte trevligt faktiskt! Träffade en massa bekanta som man inte träffat på jätte länge så det va skit kul! Vi åt och drack och hade en toppen kväll! Jag va ju nykter men de andra fick sig en helkväll! Våra "helklvällar" brukar dock nu förtiden avslutas runt 00. :) Haha.. Men vi va faktiskt där länge! Nöjd :) Mat coh öl till en början, sen blev de groggar för hela slanten! Jag är nöjd med gårkvällen iallafall! Bra folk, god mat och god cola! ;) Pappa tittade förbi en sväng med en bekant också. Dom hade käkat på Kvarter´s och skulle på bio så dom hade lite tid dom behövde fördriva! Det var ju trevligt!

Idag är det Söndag, ska nog inte göra så mycke alls. Bara vara hemma och ta det lugnt tror jag! Ska försöka ta mig ut till Torp och köpamig n¨got till mitt hår som blir så äckligt elektriskt när det är kallt ute. Det är det jag tror att det beror på iallafall! Finns fan inget värre än elektriskt hår! Blää! Men men, det va väl vad jag kunde berätta i nuläget.. Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0