Määäätttttt!!!

Sitter i soffan med datorn i knät och är sjuuukt mätt!! Hade inte ätit någon riktig mat på hela dagen, bara mackor och gröt så vi lagade ihop en god pasta rätt för en liten stund sen! Den blev ruggigt god och som vanligt när det är gott så äter man på tokför mycket mat :) Haha. Kanske bara är jag?

Dagen idag har jag spenderat på följande vis:

Först var jag i skolan fram till 12.00 då vi slutade tidigt idag. Efter det åkte jag hem, åt gröt, körde ner Shivaz till mamma för att sen bege mig till simhallen där jag simmade 1000 meter. Va riktigt skönt faktiskt! Ska försöka göra det 2-3 gånger i veckan! Men men, efter simturen tog jag bilen ut till ÖB där jag köpte tandkräm, schampoo, balsam, tvål, disktrasor etc. etc. Ni vet sånt som är billigt och bra. Efter den turen åkte jag in till stan igen och begav mig till Body Shop och till min stora (men mycket glada) förvåning hade dom rea där!!! Så jag köpte på mig 2 burkar body butter!! Samt en present till min söta mamma! Efter detta gick jag hem till mamma och gav henne presenten så hon blev glad :) Men de stoppar inte där, för nu blev jag sugen på att köpa mer presenter (älskar att köpa presenter till mina nära) så jag och mamma gick ner på stan där jag köpte en kaffe(press)? en sån man häller i kokande vatten och kaffe och sedan pressar ner kaffet till botten.. Ja ja iallafall, en sådan köpte jag till min söta Tobias, för den vi hade hemma hade gått sönder. Så blev han glad och skyndade sig hem ifrån jobbet för han ville ha en present :) Haha.. Och så snek jag in på Kicks där jag handlade ett nytt rouge och en rougeborste till mig själv :) SÅ, nu tror jag att jag är klar :) Haha.. Tankade upp bilen och handlade mat också innan hemfärd.. Men det är ju inte lika kul att veta :) Men men, nu är alla "viktiga" köp gjorda så nu kan man spara lite pengar :)

Imorgon är det skola, slutar dock tidigt imorgon med, 12.30. Vet inte riktigt vad jag ska göra då.. Simma kanske? Eller så simmar jag på Torsdag, har inte bestämmt mig riktigt än. Tror nog jag får at en sväng om med dammsugaren och skurhinken imorgon iallafall! Har fått tillbaka min städmani igen.. Men det är ju rent och snyggt här hemma iallafall! :) Nu ska jag spela lite Super Mario (som vi för övrigt varvat) :) och efter det blir det Paradise Hotel!!! Tjohoo!! Haha.. Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0