Lördag

Idag är det Lördag och jag har inget alls planerat. Har städat hela lgh. nu under morgonen, känns oerhört skönt! Är ju som sagt besatt av rengöringsmedel (lukterna då alltså) så jag står helt maniskt och putsar allt som går när jag väl sätter igång :) Haha.. Tog tom. och putsade fönstrena! Fönsterputs luktar ju sååååå sjukt gott! Haha! Något har blivit väldigt fel under graviditeten ;) Men men, det är ju rent och snyggt här hemma iallafall! Skurade golv och putsade fönster! Samt allt annat som ingår i en helstädning av ett hem!

Ska försöka ta mig till Torp, eller kanske Överby, beror på vad Mr. går med på, och försöka hitta något fint jag kan ha på mig på Elises dop imorgon. Har ju ingenting som passar längre som är utav de finare sortimentet.. Men men, så är det! Får helt enkelt ge mig ut på jakt! Vet inte riktigt om jag ska satsa på något åtsittande eller på något större.. Kanske är kul om magen syns lite iallafall? Haha, ja ja vi får se vad jag hittar! Nu börjar jag känna att de kurrar lite i magen, va ett tag sen man åt frukost! Trots att det var gröt så börjar jag bli lite hungrig! :) Ska väl kleta på mig lite smink och några trevliga kläder så man ser någorlunda anständig ut när man beger sig av mot köpcentrat.. Jag vill att min bebis ska komma snart, kan inte tiden bara gå lite lite snabbare? :) Ha de spade





En gammel bild ifrån någon kväll på GG.. Haha, där har man allt haft sina upptåg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0