Lördag kväll

Japp, va allt på Torp förut men hittade inga fina kläder till dopet.. Kände mig enorm och sleten så jag blev på super dåligt humör och ville bara grina. Ibland hatar jag att vara gravid, just pga. att man går upp i vikt och inget passar. Tänker inte ursäkta mig för det. Det är ju vackert det som kommer, men vägen dit är inget som jag hittills tyckt varit särskilt roligt. Att känna bebisen röra sig är helt underbart, att försöka sätta på sig ett par byxor är för jävligt! Hade jag inte varit så kroppsfixerad hade jag nog kunnat njuta av graviditeten till fullo, men just nu känns det bara skit. Jag hatar att se hur bred man blivit och alldeles svullen. Usch! Hoppas på en bättre dag imorgon, kanske känner man sig finare då? Tyck att jag är ytlig, jag bryr mig inte. Jag gillar bara inte att vara fet, that´s it. Ja ja, tur att det bara är tillfälligt :) Kommer nog se tillbaka sen och tycka att det var underbart att vara gravid och tycka att jag va jätte vacker.. Just nu är det dock lite svårt att se skönheten för mig :) Ja ja, nu ska jag hitta på något. Diska kanske? Vad ska man annars göra en lördagskväll liksom?? ;) Längtar ihjäl mig tills det är min tur att ligga och skrika och krysta på BB! Hur ont de än må göra så kommer det vara värt varenda sekund av smärta! Nu ska jag lyfta på mitt breda a*sle och försöka ta mig ut i köket.. Håll tummarna för att inte ryggen min går av! Aj aj aj.. Heeeejjjj dddååååå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0