Kronisk trötthet

Idag vaknade jag vid 07.00 som vanligt, pratade tom. lite med T innan han åkte till jobbet.. Men kroppen vägrade samarbeta för jag hade sovit dåligt inatt så jag skickade ett sms till min lärare och sa att jag kommer 1 timme senare för jag måste försöka sova 1 timme för jag ahde inte sovit något inatt. När vaknar jag? 13.06!!!!! Katastrof! Vadå sova förbi en väckarklocka som ringer? Vilken ångest jag ficknär jag vaknade må ni tro! Men som tur är så har min lärare stor förståelse så det känns skönt! Det är inte alltid en dans på rosor under en graviditet! Och jag försöker så gott jag kan att ta mig till skolan varje dag.. Och det gör jag oftast, men ibland är jag riktigt hängig när jag är där! Ont i ryggen och kan inte sitta upp så länge.. Det är segt, men det är ju inte livslångt! Bara 2.5 månad kvar nu! Spännande!!!! :)

Igår va vi ute och beställde barnvagn, riktigt nöjd med vårat slutgiltiga val! Blev en 3TEC, om det säger er något? Haha antagligen inte. Det finns ju inte 2 barnvagns modeller att välja bland direkt! Haha.. Men vi är nöjda med vårat val! Den va snygg, liten och nätt och framförallt praktisk! Den tog väldigt lite plats, vilket va vad jag var ute efter!! :) Slänger upp en bild på den, vi har dock annan färg! Men tror att det ska vara samma modell.. Dom hade så många som såg nästan likadana ut, men jag tror jag hittade rätt när jag sökte! :) 

  
Fann dock bara med sitt-delen, vi ska ju naturligtvis ha en ligg-del också :) Haha


Snart skall jag göra mig klar för jag måste till skolan,har en sen lektion idag. NkA, sjukt tråkigt! Och jag skulle ha hunnit läsa om Isbjörnar kom jag på nu.. Attans.. Dom papprerna ligger i bilen.. Ja ja, skit samma! Nu ska jag borsta gaddarna, blir ju lite senare idagmed tanke på när jag vaknade! Haha. Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0