Kallt eller?

Har varit inne på FB och kikat.. Där stod det på var och varannan status att det va runt -15 grader.. Kallt! Vad gör man då? Haha.. Om 1 timme ska vi iallafall och kika på ett radhus, eller så skiter vi i det. Känns inte så jätte aktuellt faktiskt. Men det är alltid roligt att titta! Men jag tror det kommer vara lite för litet för min smak.. Men vi får se, kanske känns större? Ja ja..

Idag är det lördag, vad gör man på en lördag? Jag själv brukar oftast spendera mina lördagar i soffan framför en film.. Börjar bli lite tråkigt nu så jag måste komma på något nytt att göra. Skaffa ett gymkort kanske? Så man är alldeles mör och inte orkar göra något annat än att ligga i soffan? Kan vara en ide! Börjar ju bli så sjukligt rastlös så lite träning hade inte varit fel.. Men så är det inte så kul att vara ett preggo och komma till gymet, orka med alla som kollar.. Tråkigt! Men hade ju ändå bara tänkt gå på bodybalance och yoga samt cykla lite och sånt där.. Inga direkt "hårda" träningspass, bara att få röra lite på sig hade varit gudomligt skönt! Haha..

Näääääää, nu orkar jag inte skriva mer.. Jag trycker påf el tangenter hela tiden, det är jobbigt! Ha en bra dag skriver sen.. ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0