Jobbig dag idag..

Idag har det varit en besvärlig dag. Första gången sen jag va illamående en längre period i början, som jag har fått känna på baksidorna med att vara gravid.. Allt har gått huur bra som helst, fram tills nu.. Segt! Men jag hoppas på att detta bara är en övergångsperiod till nåfot bättre :) Har ju som sagt haft 5 sömnlösa nätter nu och de börjar att ta ut sin rätt på kroppen. Idag gick det inte mer och kroppen sa ifrån efter en halvtimme sittandes i klassrummet. Jag fick gå ut och lägga mig på en soffa där jag stensomnade efter typ 2 min. Min lärare frågade om jag ville åka hem men de hade jag ingen lust med, men jag kunde inte sitta upp för jag mådde så sjukt illa då och blev alldeles varm så jag har fått ligga ner på en träsoffa i klassrummet hela dagen... Haha, men men, vad gör man inte för att få sina timmar i skolan? Kämpa kämpa in i sista sekund! :) Trots att jag tycker det kan vara ett helvete att gå upp och åka till skolan så gör jag det. Jag är stolt över mig själv faktiskt! :)

Kom hem för ungefär 1 timme sedan och har både diskat och plockat undan lite här hemma. Nu är det dags för middag. Egentligen orkar jag inte, men vi måste ju ha mat! Igår fick jag lägga mig på golvet när jag lagade mat för jag fick så ont i magen.. Men de löste sig efter ett besök på toan en stund senare.. ;) Men hade lite småont hela kvällen ändå. Har fått ett super sug efter apelsiner på kvällarna, så det äter jag mycket numera! Hellre det än choklad :) Näääää, nu får jag pallra mig ut i köket till kvinnans plats, SPISEN. Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0