God kväll!

Idag har jag haft en dålig "viktdag".. Har varit arg och sur för att jag har blivit en tjockis! Vantrivts med min kropp och nästan fått panik av att känna kläder som sitter åt.. Så jag fick ta på mig morsans harembyxor förut.. Drog upp dom långt över magen och satte på mig brorsans stora mjukiströja! Efter det satte jag mig i soffan och surade och beklagade mig över min viktuppgång och skyllde allt på Tobias! Haha :) Det är ju faktiskt hans fel ;) Och efter att jag gjort det tog jag på mig skor och jacka och gick ner till "Hemmakväll" och köpte en STOR påse godis.... Aj då! NU: mår mycke bättre, klappar mig på magen, smeker min dubbelhaka och njuter av trycket som min fettvalk under bröstet ger mig.... Ibland ääääslakr jag att vare ett "preggo".................... :)







Vecka 0




Vecka 26 (nu)




MIN FORNA KROPP ÄR ETT MINNE BLOTT.........

Hoppas på en bättre dag imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

frida du är gravid, då ska man va tjock o go :)

2010-01-10 @ 20:36:20
Postat av: eva

Jag tycker du är finast på nedersta bilden....däri ligger ju mormors lille gosse......

2010-01-12 @ 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0