Freeedagsmyyys!

Äntligen fredag!! Jag har längtat efter fredag hela veckan :) Haha.. Ikväll ska jag kanske gå på en klassfest, får se ifall jag inte är för trött. Men den ska vara hemma hos en som bor precis runt hörnet så jag ska väl kanske orka mig dit! Haha.. latis!! Nu ska jag hoppa in i duschen, rakabenen, peela ansiktet, smörja in mig med babyolja, smörja in mig med body butter och en ansiktskräm. Efter det ska jag köra på med lite brun-utan-sol så jag ser lite fräsh ut! Låter det inte gott? Oh jo dååå!!! Och lite senare i eftermiddag blir det ett besök på Torp där jag skamöta upp min lilla pappa! Vi ska köpa en mobil till honom, hans andra har börjat bli konstig. Vilken dotter han har! :) Och vilken pappa jag har säg! :) Jag ska nog också köpa mig en ny mobil, jag har tröttnat på den jag har.. Hittade lite olika alternativ igår när jag kollade på nätet.. Men men, det får vänta, om inte pappa känner för att vara extra givmild idag ;) haha.. Nää, jag har en mobil som fungerar så det kan vänta! Har så mycke annat som måste köpas nu, till bebisen och så! Det kommer bli en dyr historia :) Men det gör inget, den lille förtjänar bara det bästa! <3 Nepp, nu blir det duschen!! Har jag längtat efter hela dagen, konstigt nog! Haha.. Lortis! Ha de saode

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha de så mysiiigt!

2010-01-22 @ 16:55:05
URL: http://annaellaonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0