........

Idag har jag varit på Torp med Anna, va där en ganska lång stund faktiskt! Köpte en grej till håret så att de inte skall bli elektriskt, testade kläder (såg ut som en stoppad korv) så det va tråkigt! Fikade även med Maria den lilla tötisen! Vad gjorde vi mer där ute? Anna köpte två par skor, skit snygga! Sen drog vi mest runt och kollade kläder.. Kikade in klänningar som var i min vanliga storlek (small) och kunde inte förstå att jag kunde ha så små klänningar för bara 20 veckor sen! Haha.. :) Och då klagade man på att man kunde gå ner i vikt lite.... Haha, ja ja, jag kommer nog bli som förut igen efter plutten kommit ut! Och då skall det handlas vår och sommar kläder :)

Idag kommer morsi hem, ska hämta henne ute på Torp sen.. Skönt! Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Har lagat och ätit middag, det blev korvstroganoff, sjukt gott! Så håller jag på att tvätta och diskat har jag redan gjort.. Så det är bara tvätt kvar. Passar på att tvätta gardinerna jag skall hänga upp nu när julgardinerna åker ner. Så är allt rent och fräsht till den kommande våren! Jag längtar faktiskt efter våren nu, kände de för första gången idag när jag såg massa snygga vårkläder! Men ska inte klaga på snön, nu när den äntligen kände för att komma så ska jag passa på att njuta ett tag till! Bara den är borta i April :) Ha de spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0