Bad update..

Dålig uppdatering igår, sorry! Va så sjukligt trött igår.. Om ni bara visste! Ibland säger kroppen bara ifrån och orkar inte göra nånting.. Vilket den gjorde igår.. Jag städade ut julen men vilade varannan sekund :) Kändes urskönt efteråt när allt var klart! Så nu ser det vårligt ut här hemma :) Ska ta mig en tur till Blomsterlandet nästa vecka och köpa lite nya växter till köket bara! Och kanske till något mer ställe i lgh. :) Haha.. Älskar att vara på Blomsterlandet och handla växter! :)

Idag är det fredag, skönt! Dock är jag lite fundersam över hur jag ska klara att gå upp tidigt på måndag närr skolan börjar. Har sovit så oerhört länge dom senaste dagarna! Idag vaknade jag 11.30!? Har inte sovit så länge på jag vet inte hur! Brukar som längst sova till strax efter 09.! Men men, det löser sig nog! Tänkte slänga upp lite bilder så får ni något att titta på.. :)








Har inte lyckats med något bra kort, men här ser man jackan lite iallafall :)



Kalkonmiddag hos papi!



Bror va uppklädd och stilig! :)



Jag är lite vindögd om ni inte märkt det än......... :)



T och Shivaz, ohhh så töta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0