An american girl

Sitter och kollar på den filmen nu. Handlar om 3 elaka tjejer som mobbar alla andra tjejer. Som vanligt finns det 1 "ledare" och så hennes 2 efterhängare som gör allt hon säger. Och så ser det ut i det verkliga livet också. Och folk undrar varför jag inte har fler tjejkompisar? Näää, jag har alltid trivts mycket bättre i killars sällskap. Tjejer är så "tjejiga" och jag klarar inte av det.. Haha.. Gapiga och skrikiga och ska kramas och massa sånt trams. Nä fy, jag får bara ont i huvudet och blir iriiterad av sånt :) Haha.. Det finns få tjejer jag klarar av att umgås med och det mina vänner, de är helt klart dom bästa tjejerna i världen! Trots att vi ses sällan så tycker jag precis lika mycket om dom hela tiden! <3

Sitter och funderar på om jag ska spray-tana mig lite till.. Ska försöka hålla mig ifrån solariumet vill inte få ful hy. Och det får man verkligen av att sola solarium. Men jag hatar verkligen att vara blek och brun-utan-sol är så jävla omständigt. Men ska försöka verkligen! No more solarium! Eller? haha.. Nää, nu ska jag faktiskt försöka bli solarium fri! Så får vi hoppas att jag har fin hy när jag är 30! Är ju ett tag kvar (skööönt) men lika bra att tänka långsiktigt när det gäller ens bästa mående!

Nää, nu ska jag försöka ta mig i kragen och göra någonting vettigt. Och föresten, killar är faktiskt riktiga skitsnackare dom med! Dom är nästan värre än tjejer ibland. Skillnaden är bara den att tjejer blir sura och ovänner, killar ignorerar och stör sig inombords! Haha.. Trust me, jag har upplevt det! Nepp, ha en god dag. Adjöken fröken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0