100113

Känns helskumt att skriva "10" tycker jag! Och tänk attmin lilla pys ska ha det som personnr. 1004?? ????, haha helskumt ju! Låter som värsta framtids personnr. ju! Ganska coolt ändå.. Ja ja.. Hur har min dag sätt ut idag då? Började skolan 08.30 och slutade 17.00. En ganska seg dag faktiskt! Men imorgon däremot är det en sjukt härlig dag! Börjar 11.05 och slutar 12.30! Inget att klaga på :) Och eftråt blir det simning, 1000 m! Ska bli skönt faktiskt! Ska börja i gravidyoga också, och kanske något som heter "dansyoga", allt finns att hitta på Yerba såklart :) Så det ser jag verkligen fram emot! Ska på workshop där den 23 jan. för att testa på de och se om det är lika bra som det låter...? :) Men det tror jag allt att det ska vara! Kan ju inte ligga som en fetis i soffan och äta bara för att man är gravid! Nää, jag klättrar snart på väggarna av uttråkning! Förra året var det ju Afrikansk dans som stod på schemat och detta halvåret (eller de få månaderna, kanske 2, som jag kan träna) blir det simning, gravidyoga och kanske dansyoga! Ska bli kul att se hur länge jag orkar träna, med tanke på hur jag ser ut nu så lär jag ju kunna göra det fram till slutet av graviditeten! Iallafall som det känns nu! Har ju ingen mage nästan och den lär väl inte ploppa upp bara sådär heller.. Tro mig, ALLA har sagt sen jag va i vecka 16: Jo men i vecka 18, DÅ händer det grejer.. Men i vecka 20, DÅ kommer det bara säga paaang! I vecka 24, då kommer magen bara ploppa upp sådär!! Efter vecka 26, DÅÅ kommer magen att komma!! Haha, har hört det sen vecka 15-16 och alla har heela tiden fått ändra till en senare vecka.. För ingen bamse mage har ploppat upp inte! Och inga PANG heller! :) Nee, tror helt enkelt att min mage kommer växa liiite liiite och så i slutet kommer jag ha en fin bebismage! Men kommer nog slippa bli stor och få ont i ryggen ett tag till! :) Och jagska väl inte klaga, det är ju trots allt en påfrestning för ryggen när magen blir stor och tung! Men samtidigt vill jag också ha en rund bebismage :) Ja ja, växer den inte så får jag nog världens minsta bebis! ;) Haha.. Kan ju meddela här också innan jag avslutar att T kan vara riktigt dålig på Super Mario ibland! Hahaha..  Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: eva

Vänta.....du kommer inte fatta hur fort det kommer att gå...explosion.

2010-01-14 @ 12:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0