100102

Va skumt det känns att skriva "10"! Men men, man vänjer sig vid det med :) Idag är det Lördag, skönt att nyårsafton va på en Torsdag, då blir det en extra lång helg :) Har precis avnjutit en toast och väntar på toast nr 2, toast är sjukligt gott! Kan ju berätta att jag har 2 vänner sommissade sitt flyg till Fillipinerna igår morse.. Segt!? Ingen vidare start på året kanske, sjukt klantigt! Haha.. Men men, dom kommer nog skratta åt det om ett tag. Än sålänge har dom nog inte hunnit få någon ångest, dom söp till igår också va jag förstått :) Ja ja, nog om det..

Hur ska jag spendera min dag idag? Jag vet faktiskt inte.. Kanske skulle ta sig i kragen och åka och köpa en micro, har inte gjort det ÄN! Katastrof.. Ja ja, idag kanske! :) Kan ju meddela att min spray-tan funkade sjukt bra! Resultatet blev kanon, den va helt klart värd sitt pris! :) Så nu ska jag se hur bra det sitter och så kanske kanske kan man sluta sola solarium och slippa fula pigment fläckar i ansiktet som jag får nu när jag är ett preggo! :) På måndag ska jag hämta min kära mor ute på Torp, då kommer hon hem ifrån Norgeland! Äntligen!!!! :) Nää, nu ska jag äta min toast och dricka ett glas mjölk! Mjölk kan vara skit gott ibland alltså! Satt och sorterade mina bilder igår ju, tar ju ett kort varje vecka på magen för att se förändringen.. Haha, ganska roligt faktiskt, tycker inte det har hänt alls mycke på 15 veckor! :) Men men, de kommer, det kommer, tids nog!  Ha en god dag!adjöööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0