1 Januari!

Ja då var det första dagen på det nya året! Och jag har vaknat utan bakrus, pigg och fräsh! :) Kan det bli en bättre start? :) Varit ute och gått med hunden, dock har jag inte ätit ännu.. Men det ska jag försöka göra snart! Inte bra att inte äta på morgonen.. Nu är ju kl. iofs. nästan 14.00 dock.. Dumt av mig, dumt av mig! Tänkte skriva några rader och sedan slänga upp lite bilder faktiskt.. Såg att man kunde stoppa in minneskortet id atorn och på så sätt föra över bilderna ifrån kameran... Hmm, de tog ju inte lång tid eller så! Haha!! Men nu ska jag äntligen slänga upp lite bilder.. Då blir det roligare att besöka min fruktansvärt eftertraktade blogg! Snart kommer jag väl kunna sälja den ;) Njae.. Så välbesökt är den väl kanske inte :) Ja ja, hur ska man då spendera årets första dag? Jag tror att jag kommer spendera den hemma i min mysiga lgh. tillsammans med T och Shivaz! Äta lite gott och bara ta det lugnt! T är bakfull idag, jag varnade honom igår och sa att man kan bli riktigt dålig på skumpa, men han lyssnade inte och sög i sig nästan hela flarran! Gissa vem som vaknade 13.00 med sjuklig huvudvärk? :) Haha.. Man ska lyssna på mig, det är det jag alltid sagt! :) Nää, nu ska jag dona med bilderna! Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0