Tröökigt värre

Jag har så tråkigt verkligen.. Och kan inte komma på någonting alls att göra? Håller på att tina köttfärs så vi kan få oss lite mat.. Kroppen är trött men hjärnan vill göra något.. Ibland går det inte riktigt ihop.. Haha.. Kanske åker ner till mamma en sväng, det är där jag håller till för det mesta nu för tiden! :) Haha.. Har iallafall gjort allt som stod på schemat idag + lite till.. Städa kan man ju inte göra för sällan menar jag! :) Men jag har kommit på att det där kommer ju bli ett problem fram över.. Nu är jag ju van vid att mitt hem är skinande rent och alltid prydligt, jag har ju tid till det.. Men hur ska det gå när pysen kommit ut?? Då kommer ju all vår tid att gå till honom/henne.. Så jag får helt enkelt skaffa hemhjälp..... Haha.. Så med andra ord, städare/städerska sökes from. 1/5 tom. ?? . Ja på obestämd tid helt enkelt. I detta jobb ingår även aktivering av min älskade hund = långa promenader i skogen, lek och stoj mm... Är detta vad du söker? Släng då in en kommentar med namn och adress..... Skämt åsido.................... Men det hade löst en del problem! :) Jag ska laga chilli con carne idag, det är så sjukt gott!! Jag ska äta huuuuuur mycke som helst! :) Det jobbiga är bara att nu får det inte plats lika mycke längre så om jag äter mycke så spyr jag varje gång jag rapar.. Hahahaha.. Fan va äckligt va? Jag vet! Nää, nu ska jag se om jag hittar några roliga bilder jag kan lägga upp.. Tjing tjong




 

En sommarkväll på Butler´s uteservering för 2 år sen with Johan mfl. 



Midsommardagen för 3 år sen, här tillsammans med Carro!



Me and Anna någon sommarnatt skulle jag tro.. Cirkus 3 år sen skulle jag tippa på!



T i Thailand för ett X antal år sen.. Inte trodde jag att jag skulle skaffa unge med en sån! ;)



Min och Marias mustash dag... Sjukt gott med pizza och vodka en söndag kl. 13!



När man va på Rhodos 2006 och slirade... Säger inget så har jag ingenting sagt ;)



Men brun var man iallafall.. Och rätt snygg också för den delen ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysiga vi såg ut :)

2010-02-24 @ 20:42:44
URL: http://annaellanora.blogg.se/
Postat av: Anna

Förresten, Shivaz kan jag ta mej an ett par ggr i veckan och det där med städningen, visst är det skönt med rent o snyggt, men du kommer antagligen värdesätta din tid med Bebben så mkt att du kommer koppla bort städningen lite.. Kanske inte helt men lite :)

Puss

2010-02-24 @ 20:45:26
URL: http://annaellanora.blogg.se/
Postat av: SANNA

Shivas e alltid välkommen att leka med mig de vet du väl:)

2010-03-04 @ 15:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0