Sunday morning

Nää, morgon är det ju kanske inte direkt.. Men lunch iallafall.. Har inteskrivit något de senaste dagarna, har haft annat för mig :) Och det blir nog inget långt inlägg idag heller, va inte så sugen på att skriva känner jag.. Iallafall.. I fredags och i går va jag i trollhättan på Tatoomässan, det av riktigt trevligt! Blev sugen på att tatuera mig men väntar nog ett litet tag till.. Fick iallafall lite inspiration till min kommande tatuering.. Kul :) Nu ska man bara ha tag i någon som kan måla upp den och som fattar vad jag menar! Haha.. Blir nog lättare än i Thailand iallafall, där fattade dom ju knappt engelska! Haha.. Ja ja, idag blir det middag hos mamma.. Nu ska jag lägga mig ner, blev as trött helt plötsligt!! Hej dåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0