Söööndag

Helgen går så snabbt! Och nu är den över. -igen- .. Som tur är har vi, tro det eller ej, en rolig vecka i skolan! SAY WHAT? Rolig skolvecka? Haha, japp! Vi ska faktiskt samarbeta med en annan klass, delas in i grupper, välja ut en film med ett budksap och göra ett arbete kring den.. Så de blir filmtittning nästa vecka :) Skönt! Haha.. Imorgon skall jag till MVC igen, det ska bli skojigt! Se hur mycke man gått upp i vikt, mäta magen och lyssna på hjärtljuden! Myspys! Lika intressant varje gång och se ifall man gått upp mer :) Haha..

Imorse var jag ut och skottade parkeringsplatsen! Även fast man bor i hyresrätt så behöver man tydligen ta hand om sådana saker.. Trodde det ingick i hyran av parkeringen, men icke! Men men, ska väl inte klaga.. Det är ju faktiskt lite extra motion och det är ju bra!

Igår var vi på Butler´s, hade sjukt trevligt! Massa bra folk och en härlig stämning.. Jag trivdes! Som vanligt drack jag en maaaassssa vatten och fick kissa stup i kvarten, men det va det värt! :) Vi hade en kanon kväll verkligen! Nu är man ju så van vid att alltid vara nykter så det skulle kännas konstigt att sitta och dricka pilsner! :) Men visst hade det varit gott.. Saknar inte "fyllan" överhudud taget, men en kall öl eller ett glas vin, jösses va sugen man kan bli ibland! Annars trivs jag riktigt bra med att vara nykter! Inga hemska bakfyllor och man är alltid i sina sinnes fulla bruk.. Kan det bli bättre? :)

Idag ska vi bowla.. Ska träffa Matilda och hennes syrra och bowla, det ska bli skojigt! Träffar ju inte henna alls ofta, hon jobbar ju i Strömstad så det blir sällan vi ses.. Men idag ska vi äntligen träffas! :) Känner dock att jag mår lite halvkonstigt.. Lite små illamående och lite bananas i magen, hoppas hoppas inte att det är en möjlig magsjuka på G. Har ju förstått att det går det just nu.. PANIK! Men men, ska inte ta ut något i förskott.. Nu ska jag vila lite i soffan!! Ha de spade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0