Sömnlösa nätter..

Kan inte sova på nätterna nu igen. Fruktansvärt jobbigt! Så dagarna blir extremt långa och jobbiga.. Vill ju helst inte slumra mitt på dagen för då är det ju stor chans att jag inte sover på natten.. Men nu har jag haft 2 sådana nätter och ingen sömn på dagarna heller så kroppen börjar säga ifrån.. Ja ja.. Kanske somna en stund innan vi drar till bilhandlaren och meddelar vårat beslut.. Vilket är, JA! Vi ska köpa oss en ny bil. Alla har delade meningar när det gäller en helt ny bil, men det lutar åt att det är det bästa alternativet för oss! Dessutom vill man ju att sitt barn ska kunna åka säkert! Kan ju inte tänka på sig själv bara, måste ju se till sitt barns bästa och naturligtvis måste man ha en säker bil då! Det känns tryggare iallafall.. Men men, det är ju mitt tänk, alla tänker och prioriterar olika.. Så nu har vi lagt ut annonser på blocket på min gamla moped och på bilen.. Så ska vi nog kunna närma oss kontantinsatsen.. Ja ja, skaförsöka pilla i mig en macka innan mötet med bilhandlaren.. Ha de spade 

Kommentarer
Postat av: Anna

Gött med ny bil! Självklart ett säkert val :)

2010-02-16 @ 16:35:20
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0