OS

Ja det kollar man ju i stort sätt på hela tiden.. Nu är det hockey, Canada - Tyskland. Canada leder med 4-0, jag tror dom kommer vinna.... :) Idag har jag hunnit städa, varit ute på Opel och fixat färddatorn samt varit och bokat tid hos glasmästaren så att stenskottet vi fick i rutan igår blir lagat! Snacka om oflyt!! Påväg hem ifrån Opel när vi hämtat vår nya bil så får vi ett stenskott.. Vi kunde inte annat än att bara skratta åt det.. Men det är ju ingen stor kostnad som tur är, kostar bara 200 kr att fixa det.. Men men, vi hade en riktigt otur där! :) Sedär ja, där gjorde Tyskland ett mål. Grattis! ;)

Idag har jag skippat mjukisdressen i storlek XXL faktiskt.. Kör på en enkel outfit med svarta leggins, vitt oversize linne och en svart större munktröja.. Fick tom. kletat på mig lite smink idag! Wooow! ;) Men idag va en ganska så bra dag faktiskt så jag kunde ta på mig normala kläder.. Haha, inte kul när man känner sig som en flodhäst inte! Dessutom har jag fått jordens sämsta hy och det gör ju inte saken bättre direkt.. Imorse vaknade jag med en finne stor som en fotboll på hakan.. Och jag brukar ALDRIG ha finnar i vanliga fall, nu har det blivit en vardag.. Ja ja, som tur är så är det bara tillfälligt.. Jag försöker tänka så hela tiden, ibland är det svårare och ibland är det lättare.. Men men, jag får vara glad över att jag är frisk! Inga förkylningar eller någon magsjuka än så länge.. Trots att det är såna tider. Vi håller tummarna! :) Nu är kl. 13.30 om 1 timme ska jag fixa rutan, kanske ska ta mig en powernap innan? Är trötter faktiskt.. Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0