Ny bil, äntligen!

Japp, idag va vi och hämtade våran nya bil! :) Haha, så roligt så! Den är jätte fin och den rullar exemplariskt! :) Nu känner jag mig tillfredställd! Haha.. Har väntat och väntat och nu har vi äntligen ny bil! Känns oerhört skönt! Så imorgon blir det en tur med pärlan! Ska åka ut till Opel och be dom installera färddatorn, för den var tydligen inte installerad. Sen vet jag inte vad jag ska göra? Kanske åka ut och visa na för pappsen? Ho e så grann! ;) Ja ja, nu ska jag sluta tjata om min bil, så slipper ni blir mer avundsjuka än vad ni redan är ;) 

Nu är jag i vecka 33 som sagt, känns som en evighet tills pyret väntas komma ut.. Ligger på rediga 16 kg + nu och det börjar kännas.. Tydligen har jag en hel del vatten i kroppen som bidrar till denna underbara viktökning! ;) Skönt ändå, så det inte är en massa fett man gått upp! Haha.. Men det börjar la bli trökigt att höra om mitt klagande över vikten också antar jag? Så vad kan jag då skriva? Att vädret varit fint idag? Booring.. Kanske ska namnge alla jag tycker är dumma i huvudet? Näää.. Listan lär ju bli för lång för att ni ska orka läsa den ändå! ;) Kanske ska spy lite galla över alla idioter i trafiken? Näää, den listan lär ju bli ännu längre... Speciellt i detta väglag. Folk verkar tro att väglaget är bra? Idioter.. Njae, det finns kanske inget skoj att skriva om... Eller kanske.. Jag och T vill bila igenom Europa. Kom på den ypperligt bra idén att vi kunde ta en tur till Marbella och hälsa på Linis, det tyckte T lät bra också.. Så Linis om du läser detta så vet du att vi kanske planerar in en tur! ;) Haha.. Vi får se vi får se.. Först kanske man ska klämma ut pysen och stabilisera sig lite? Bli människa och mamma.. Kan ju va en idé! Jag får fundera på det tror jag..

Nu är jag trott, det har tagit mig ca. 20 minuter att skriva detta inlägg.. Lite skrot i pallet kanske? Och illa mår jag, har ätit förbaskat dåligt idag. Får bli bättre föda imorgon! På torsdag har vi planerat in ett besök på donken.. Haha.. Planera ett besök på Mc Donalds.. Vilka puckon vi är! Nu ska jag borsta gaddarna så mina tänder blir pure! Sov gott jag är lite bättre än alla andra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0