Nu mår jag förbaskat illa

Ja usch och fy, nu har jag åkt på ett jobbigt illamående.. Helt skrot i magen är jag också.. Orka! Tur jag har lov ifall det är en härlig magsjuka jag åkt på........ Hmm :( Ber till gudarna att det inte är det!!!! Då tror jag att jag smäller av.. Va på MVC idag, alltid lika skojigt. Allt såg toppen ut och jag fick en massa snälla komplimanger för min mage! Haha.. Men det känns betryggande att allt såg bra ut och att alla värden låg på topp! Och hjärtat lät så bra så.. Det är nog en riktig liten prins som ligger där inne och gror :) Eller prinsessa förstås :) Måste kännas jobbigt för alla med barn nu när jordens vackraste barn snart är fött! ;) Jag menar, ingen kommer ju ha ett lika bra barn som mitt! Ett riktigt A-barn ;) Haha.. Skämt åsido.. På onsdag hämtar vi antagligen vår nya bil, lovely! Jag längtar tills jag får bilnycklarna i handen, jösses va nöjd jag kommer vara.. Inga mer bekymmer med bilen, inte behöva vara orolig för att den ska gå sönder och bäst av allt, att veta att vårat lilla mirakel åker i en säker bil! Skulle aldrig förlåta mig själv ifall jag skulle köra en skrot bil och något skulle hända mitt barn! Nä fy sjutton! Man vet ju att varje gång man sätter sig i bilen så är det med livet som insatts.. Så varför försämra oddsen genom att köra en dålig bil? Nää, har man pengar till det så tycker jag det bara är själviskt att tänka anorlunda när det gäller bilar. Men det är ju mitt tycke.. Säkerhet går först, kanske därför jag har 7000 olika försäkringar? Haha.. Skaffade mig en ny senast idag faktiskt kom jag på nu.. Trevligt! Nää, nu ska jag kolla på TV tror jag.. Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0