Måndag igen ja..

Så har man startat en ny vecka igen.. Dom går i en rasande fart nu! Och för varje liten solstråle som kommer längtar man ännu mer efter våren! Nu ser det tyvärr ut som att solen håller på att försvinna.. Tråkigt! Körde på glajjer idag när jag körde bil, fan va häftig man är då! ;) Jag och T brukar ta på oss våra pilotisar och titta på varandra och säga hur häftiga vi ser ut! Hahahaha :) Så kör vi bilen.. Wrooom! ;) Nu när vi köper ny bil kommer vi vara ÄNNU häftigare! Om det går? :) Jag och mamma ska iallafall ta oss en tur och kolla på mer bilar.. Jag tror jag har blivit beroende av det nu :) Haha.. Det är inte bara städning längre :) Igår kväll fick jag ett ryck precis innan vi skulle lägga oss. T låg i sängen och väntade för han skulle ge mig ryggmassage.. Men jag va TVUNGEN att testa mina nya rengöringsprodukter...... Haha. Så där stod jag och skrubbade diskbänken och sen vidare in på toaletten där jag tog  handfatet.. Cp är jag nog :) Men vad gör man inte när man har 10 flaskor olika rengöringsmedel? Måste ju testa vilken som är bäst och vilken som luktar godast! Cillit BANG leder ännu, det luktar mest kimikalier! haha :) Måste fläcka ner någon vit tröja och se ifall min nya Vanish funkar också.. Spännande! :) Ja ja, vad ska jag mer berätta för er? Jag är lite normal också faktiskt.. Nu ska jag göra något annat! Jag är hungrig och sitter på mammas jobb.. Måtte hon bli klar med alla papper snart! Magen kurrar ju!!!!!!!!!!!!!!!! Hej dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0