Hockey

Idag väckte T mig kl. 06.00 för vi skulle kolla på hockeyn.. Jag lovade det igår kväll när jag va pigg.. Jag lovade även att jag skulle tända massa ljus och göra en god frukost till honom.. Så blev inte fallet.. ;) Jag dök ner i soffan med täcket och somnade efter första perioden.. Då åkte även T till jobbet så det gjorde ju inte så mycket :) Men 2 mål tror jag att jag såg :) Haha..

Idag ska jag till MVC igen, väga, mäta, ta blodprov, lyssna på hjärtat mm.. Det ska bli roligt. Dock har jag börjat må sämre över hur min kropp förändrats så jag hoppas på att jag inte får ett bryt när jag ställer mig på vågen! :) Kanske svårt för vissa att fatta hur man kan må dåligt över sin kropp när man är gravid, men alla äro vi olika och det finns även en bakgrund. Ja ja, jag skiter ju faktiskt fullständigt i vad folk tycker så varför ska jag förklara mig? Jag sköter mitt så sköter ni ert.. Dock finns det folk som har vääääääääällllllllddddiiiiiggggttt svårt för att inte lägga sig i andras bestlut och förstå att människor prioriterar olika.. Men vad kan man göra? Bara att beklaga.. Och hoppas på att dessa stackare inser hur irriterande dom är! :) Nää, nu måste jag skynda mig så att jag kommer i tid.. Jag bor numer i en mjukisdress i storlek XXL så jag känner mig inte så super snygg.... Hej då

Kommentarer
Postat av: eva

Vi älskar dig!

2010-02-22 @ 11:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0