Happy valentines day!

Alla hjärtans dag, vilket skämt! En dag man ska vara "extra" kärleksfull på? Och det kan man inte vara en vanlig dag då eller? Haha, nää, det är en riktigt överskattad dag om ni frågar mig! :) Men men, den har iallafall spenderats med nära och kära! Först vart jag iväg till Överby med min lilla mamma.. Där shoppade vi loss på Rusta och lite andra butiker.. Blev ett par tröjor till mig, lite sötiskläder till bebisen och så lite kläder till T. Riktigt nöjd med alla kläsköpen faktiskt! Sen bar det av hemåt för en dusch och lite uppfräshning inför middagen med T´s familj. Det blev en härlig eftermiddag på Thai, med god mat och trevliga samtalsämnen! Och nu sitter vi i varsin soffa och kollar på TV.. Sjukt dåliga filmer ikväll! Blää...

Igår va vi ute på Bilbolaget och kollade ny bil. Det slutade med att vi lånade en bil och hade tills idag :) Fick ju känna lite på den :) Så nu har vi iallafall bestämmt oss för att köpa ny bil.. Men ska åka ut imorgon och kika på lite fler alternativ och diskutera summor mm. Som ni förstår så är det jag som sköter bilaffärerna! ;) T får provköra, jag väljer och diskuterar! Haha.. Nä det är klart att T är med på ett hörn, men han är lite blygare än mig så jag sköter snacket så att säga! :) I vilket fall som helst så är jag glad över att vi närmar oss en ny bil! En riktig familjebil ska vi ha! Haha, känns så underbart när tanken slår mig att jag faktiskt har bildat mig en familj!? Helt sjukt, men samtidigt känns det sååå rätt! Man har ju sin familj, men nu har jag en egen också? Eller hur blir det? Haha.. Ja ja, vi ska bli mamma, pappa, barn och hund nu iallafall :) MYYYYYYYYS!!!! Jag längtar ihjäl mig tills jag ligger och blöder och skriker som ett stucket får!! För då vet jag att vårat lilla barn faktiskt är påväg ut tills oss!! Och kommer ligga i våra famnar om kanske bara några timmar? SJUKT! Men ack va underbart!!!! NU börjar meningen med livet.. Och jag älskar det!!!! Nu ska jag tända ljus för T sa att han ska massera mig :) Jösses, vilken man jag har skaffat mig! Och inte en ända har en man som ens kan mäta sig med min! Ha ha ha ha! ;) I got the best! Tjing tjong flaggstång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0