Fredag!

Idag är det fredag, veckorna går fort nu! :) Har 8 veckor kvar nu.. Jösses! Men det känns skönt, för magen har verkligen bestämt sig för att börja växa nu.. Kommer nog bli enorm, så känns det nu iallafall :) Haha.. Herregud.. Har ju som sagt haft väldigt svårt för att sova på nätterna det senaste så igår åkte vi och köpte nya sänger! Jag, mamma och Päivi var det som begavs oss ner till IKEA. Kan ju bara säga att det inte var någon hit att traska runt där när man är gravid.. Inte i den här månaden iallafall.. Haha, jag va så sjukt trött verkligen! Och då va vidär i kanske bara 2 timmar.. Sten slockande när jag kom hem och när jag vaknade var det dags för ett sista besök hos bilhandlaren innan vi skrev på papper.. SÅ NU har vi äntligen köpt oss en bil.. Så nästa vecka har vi förhoppningsvis bilen. UNDERBART! Och den va jätte fin!!! Nya sängar och ny bil på samma dag, kan det bli bättre? ;) Så idag ska jag ringa lite samtal och se ifall jag kan få sålt vår gamla bil.. hade varit gött att skjuta in dom pengarna i kontantinsatsen så snabbt som möjligt! Men men, jag är nöjdare än nöjdast iallafall :) Nu kan man ge sig ut på vägarna utan att vara rädd för att bilen ska gå sönder! Haha.. Nu ska jag snart gå ner till min mamma, måste skicka in papper och sånt idag.. Göra massa saker jag skjutit upp i 100 år.. På tiden kanske? Ja ja.. Vaknade pigg som en mört strax innan 07 imorse.. Funderade på vad jag skulle hitta på? Det resulterade i en städning.. Trots att jag städade igår.. Så nu har vi super rena golv! Haha.. Men det luktar ju så sjukt gott!! :) Så klockan är strax efter 09 och jag har städat och donat redan.. Dags att möa dagen och dess tråkiga saker jag måste göra.. Men då kan jag slappna av efteråt! Nä, nu ska jag borsta gaddarna och sen kanske städa lite inne på badrummet igen.. ;) Ha de spade










Färgade håret här om dagen, blev en liiite mörkare brun nyans.. Riktigt nöjd faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0