Cp blogg

Jag skulle uppdatera igår, hade skrivit ett jäääätte långt inlägg och när jag skulle spara det så hängde sig allt och "webbsidan kan inte visas" ploppade up... Så jag sket i det! Haha :) Orka! Ja ja,idag är det tisdag, ska till föräldragruppen idag, det ska bli trevligt!! igår va jag  på MVC, alltid lika skojigt.. bebis växte precis som h*n skulle och allt såg ypperligt bra ut! :) Känns alltid lika skönt när man går därifrån! :) Får så mycket komplimanger och allt ser så bra ut så jag går alltid därifrån med ett leende :) Matilda var med igår också, hon dokumenterade gärnet! :) Både fotograferad och filmade.. Shit vilken tjockis jag såg ut som när jag låg där på britsen och lyssnade på hjärtljuden!! Haha, jordens dubbelhaka! Hahahaha :) Men men, skit samma, den försvinner väl sen får vi hoppas ;) Är i vecka 31 nu, tiden går faktiskt otroligt fort!! Även fast det känns som en evighet tills det är beräknat! Men veckorna bara flyger förbi.. Snart får man väl börja shoppa bebisgrejer och förbereda ankomsten. Men väntar nog ett par veckor till.. Det är ju trots allt 2 månader och 7 dagar kvar :) Hur måmga dagar blir det? 28 i feb. och 30 el. 31 i mars... 65 eller 66 dagar alltså. Sjukt! :) Men ack va spännande!! Slänger upp en liten bild på kaggen, den har växt :) Nu ska jag se om det finns något jag kan städa.. Hahaha.. ha de spade




 

Här inne lgger pysen och gror nu :) Ca. 40 cm lång :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej pysen!

Faster o kusin väntar på dig..

kram T

2010-02-11 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0