Bra start på dagen..

Min start på dagen var ett samtal till vårdcentralen sen satte jag mig och betalade räkningar.. Kan ju ha roligare starter på en dag, men det känns så gott när man gjort sånt där och inte behöver tänka mer på det. Iallafall inte på 1 månad ;) Men men, nu är det gjort iallafall! :D

Idag har jag lite anorlunda ärenden att uträtta må ni tro.. Ska bege mig ut till Coop och öppna ett matkonto! Hör och häpna! :) 2 coopkort ska vi ha, kopplade till samma konto, så ska vi sätta in pengaar varje månad till mat. Haha.. Nu snackar vi vuxenpoäng! :) Och efter det ska jag vidare till SEB och öppna ett bilkonto! Där ska jag sätta in en summa varje månad som ska täcka utgifter samt lite extra kronor ifall något skulle hända. Ytterliggare vuxenpoäng! Haha ;) Hur ser eran dag ut? Bränna lönepengarna på shopping kanske? ;) Själv har jag bestämt mig för att hålla hårt i pengarna den här månaden. T också! Vi har en bra budget denna månaden, men håller man i pengarna så blir ju nästa månad ÄNNU bättre :) Så ska försöka skippa alla onödiga impulsköp.. Men man vet aldrig, jag får ju mina dippar då jag känner mig som världens gräsligaste människa och då är det uppmuntrande att köpa något fint till sig själv.. Men ska inte imuplsshoppa iallafall! Det ända jag kan komma på att jag behöver är ansiktsvatten, ansitksmjölk och en ny brun-utan-sol. Sen har jag det jag behöver! Jaja, nu ska jag ta mig lite frulle. Får bli gröt idag, det är man mätt på ganska länge! Skriver en rad eller 2 till lite senare kanske.. Hej svej

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte försöka dela in texten i mindre stycken, det blir så jobbigt att läsa annars. annars bra blogg =)

2010-02-26 @ 14:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0